RETORIKA - Tatjana Zidar Gale s.p.

Nahajate se: > Objave > Članki

Članki

ONKOSKOP

  1. ZIDAR GALE, T. (2016): Dialog - gibalo sprememb. V: Onkoskop, Interni časopis Onkološkega inštituta Ljubljana, št.5, str.: 26-27.


ODLIČNOST V ZDRAVSTVU - ODPRTI ZA NOVE IDEJE

  1. ZIDAR GALE, T. (2013): Komunikacija s težavnimi sogovorniki - Harvardska načela. V: Odličnost v zdravstu (zbornik)


Revija HRM

  1. ZIDAR GALE, T. (2013). Tri ravni aktivnega poslušanja. V: HRM, št. 51, str. 72-73.
  2. ZIDAR GALE, T. (2012): Čuječnost (mindfulness) ali prvi korak, kako premagamo stres. V: HRM, št. 47, str. 60-61.
  3. ZIDAR GALE, T. (2011): Kdaj bo vodja usposobljen za vodenje s coachingom. V: HRM, št. 41, str. 66-67.
  4. ZIDAR GALE, T. (2011): ali bomo manipulirali ali se bomo odzvali asertivno. V: HRM, št. 39, str. 88-89.
  5. ZIDAR GALE, T. (2010): Kako zaposlenim pomagati, da dosežejo cilj. V: HRM, št. 38, str. 104–105
  6. ZIDAR GALE, T. (2010): Ko se oglasijo naši notranji priganjalci. V: HRM, št. 37, str. 70.
  7. ZIDAR GALE, T. (2010): Ali smo v času sprememb moralno odgovorni. V: HRM, št. 34, str. 76.
  8. ZIDAR GALE, T. (2010): Kakšni tipi smo. V: HRM, št. 33, str. 80.
  9. ZIDAR GALE, T. (2009): Ali znamo ljudi spodbujati k razpravi. V: HRM, št. 32, str. 76–77.
  10. ZIDAR GALE, T. (2009): Znamo zaposlenim povedati manj prijetno novico?. V: HRM, št. 31, str. 80–81.
  11. ZIDAR GALE, T. (2009): Sem pač tak, vse naravnost povem. V: HRM, št. 29, str. 78.
  12. ZIDAR GALE, T. (2009): Kakšne veščine coach potrebuje za uspešno delo z ljudmi. V: HRM, št. 29, str. 32–35.
  13. ZIDAR GALE, T. (2009): Kar vodja misli, se uresniči v sodelovanju z zaposlenimi. V: HRM, št. 28, str. 80.
  14. ZIDAR GALE, T. (2009): Kako povedati, da bi drugi razumeli nas in mi druge. V: HRM, št. 27, str. 72.
  15. ZIDAR GALE, T. (2008): Predavatelj kot odličen moderator. V: HRM, št. 26, str. 81.
  16. ZIDAR GALE, T. (2008): Kako reči NE. V: HRM, št. 25, str. 84.
  17. ZIDAR GALE, T. (2008): Naučimo se reševati konflikte s konstruktivnim pogovorom. V: HRM, št. 25, str. 36–39.
  18. ZIDAR GALE, T. (2008): Kako s pravim načinom komuniciranja doseči, kar želimo od zaposlenih. V: HRM, št. 23, str. 33–37.
  19. ZIDAR GALE, T. (2008): Od prepričevanja do sodelovanja. V: HRM, št. 22, str. 76.
  20. ZIDAR GALE, T. (2008): Ali se znamo pogovarjati. V: HRM, št. 21, str. 59.
  21. ZIDAR GALE, T. (2007): Pohvala kot temeljno orodje vodenja. V: HRM, št. 20, str. 61.
  22. ZIDAR GALE, T. (2007): Pomen retorike za izobraževalne namene. V: HRM, št. 20, str. 37–39.
  23. ZIDAR GALE, T. (2007): Znamo v pogovoru predstaviti sebe. V: HRM, št. 19, str. 67.
  24. ZIDAR GALE, T. (2007): Reševati konflikte ali uporabiti "coaching". V: HRM, št. 19, str. 35–37.
  25. ZIDAR GALE, T. (2007): S pravimi orodji do spremembe energije v podjetju. V: HRM, št. 16, str. 64.
  26. ZIDAR GALE, T. (2007): Naša čustva. V: HRM, št. 15, str. 88.
  27. ZIDAR GALE, T. (2006): Raba metode »coachinga« v izobraževalne namene. V: HRM, št. 14, str. 46–49.
  28. ZIDAR GALE, T. (2006): Harvardska pogajanja. V: HRM, št. 14, str. 83.
  29. ZIDAR GALE, T. (2006): Primeren in neprimeren čas za kritiko. V: HRM, št. 13, str. 79.
  30. ZIDAR GALE, T. (2006): Asertivno vedenje namesto pasivnega ali agresivnega. V: HRM, št. 12, str. 73.
  31. ZIDAR GALE, T. (2006): Zemljevid še ni pokrajina. V: HRM, št. 11, str. 57.
  32. ZIDAR GALE, T. (2005): Jezik predavateljev. V: HRM, št. 10, str. 73.
  33. ZIDAR GALE, T. (2005): Seminar modeliranja in »coachinga« na univerzi v Santa Cruzu. V: HRM, št. 9, str. 93.
  34. ZIDAR GALE, T. (2005): Odkrijte, kakšne sposobnosti se skrivajo v vas. V: HRM, št. 9, str. 85.
  35. ZIDAR GALE, T. (2005): Vodenje z elementi NLP. V: HRM, št. 8, str. 35.
  36. ZIDAR GALE, T. (2005): Usmerjanje motivacije. V: HRM, št. 7, str. 71.
  37. ZIDAR GALE, T. (2004): Učinkovito predavanje ali delavnica. V: HRM, št. 6, str. 84.
  38. ZIDAR GALE, T. (2004): Kaj pri komuniciranju storiti s čustvi. V: HRM, št. 5, str. 79.
  39. ZIDAR GALE, T. (2004): Odpravimo svoje omejujoče vedenjske okvire in postanimo uspešnejši. V: HRM, št. 4, str. 80.
  40. ZIDAR GALE, T. (2004): Stopimo na sogovornikovo stran in mu odvzemimo potrebo po napadu ali obrambi. V: HRM, št. 3, str. 63.
  41. ZIDAR GALE,T. (2003): Pasti svetovanja. V: HRM, št. 2, str. 76.
  42. ZIDAR GALE, T. (2003): Kako lahko spreminjamo vrednote, prepričanja, strategije in vedenje zaposlenih. V: HRM, št. 1, str. 46–49.
 

Revija MANAGER

  1. ZIDAR GALE, T. (2000): Upognjeni, togi in brez karizme. V: Manager, št. 10, str. 67–68.
  2. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): V krizi se podjetje ne sme izmikati novinarjem. V: Manager, št. 7/8. str. 72–74.
  3. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Nepošteni triki nimajo dolge sape. V: Manager, št. 6, str. 58–61.
  4. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Iz direktorja ali omahljivca – spretni krmar. V: Manager, št. 5, str. 49–52.
  5. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Znamo razumeti drug drugega? V: Manager, št. 4, str. 53–55.
  6. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Najboljša rešitev nima avtorstva idej. V: Manager, št. 3, str. 44–46.
  7. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Kako šef pove neprijetno novico. V: Manager, št. 2, str. 47–49.
  8. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Kako šef pove neprijetno novico. V: Manager, št. 2, str. 47–49.
  9. ZIDAR GALE, T., GALE, B. (2000): Znamo pohvaliti in okrcati? V: Manager, št. 1, str. 54–56.

Revija GOSPODARSKI VESTNIK

  1. ZIDAR, T. (1997): Z argumenti se zbudi pozornost. V: Gospodarski vestnik, Kariera. št. 34, str. 44.
  2. ZIDAR, T. (1996): Skrivnost bleščečega nastopa. V: Gospodarski vestnik, Kariera. št. 26, str. 57.
V reviji GOSPODARSKI VESTNIK so leta 2000 in 2001 izhajali članki pod rubriko TATJANA ZIDAR GALE SVETUJE.
 

TRGOVINA (priloga revije Gospodarski vestnik)

  1. ZIDAR, T. (2004): Prepoznavanje kupcev in navezovanje stikov. V: Gospodarski vestnik, Trgovina, info. št. 1, str. 1–2.
 

Revija TAJNICA

  1. GALE, B. (2000): Tajnica ali robot. V: Tajnica, št. 3, str. 32.
  2. GALE, B. (1999): Sistem vrednot, pomoč ali ovira pri delu? V: Tajnica, št. 1, str. 36–37.
  3. ZIDAR, T. (1999): Se znamo pogovarjati? V: Tajnica, št. 2, str. 32–34.
  4. ZIDAR, T. (1998): Za učinkovito komuniciranje, NLP. V: Tajnica, št. 5, str. 21–22.
  5. ZIDAR, T. (1995): Nekaj retoričnih spretnosti. V: Tajnica, št. 3, str. 20–21.
 

MOJA TAJNICA s prilogo Poslovna asistenca

  1. ZIDAR GALE, T. (2008): Ko nam skrajšajo čas za predstavitev. V: Moja Tajnica, št. 11, str. 62–63.
  2. ZIDAR GALE, T. (2007): Kako do višje plače. V: Moja tajnica, št. 4, str. 16–17.
  3. ZIDAR GALE, T. (2007): Pogajanje s pomočjo štirih načel. V: Moja tajnica, št. 4, str. 14–15.
  4. ZIDAR GALE, T. (2007): Trije zaznavni položaji, pet komunikacijskih orodij. V: Moja tajnica, št. 4, str. 12–13.
  5. ZIDAR GALE, T. (2007): Se znamo pogajati. V: Moja tajnica, št. 4, str. 10–11.
 

ANDRAGOŠKA SPOZNANJA

  1. ZIDAR, T. (1999): Spoznavna funkcija predavateljevega govora. V: Andragoška spoznanja, št. 1, str. 69–77.
  2. ZIDAR, T. (1996): Spoznajmo retorične sposobnosti. V: Andragoška spoznanja, št. 1, str. 45–48.
  3. ZIDAR, T. (1995): Ko spregovorijo argumenti in zvoki besed. V: Andragoška spoznanja, št. 3–4, str. 23–26.
 

PRAVOSODNI BILTEN

  1. ZIDAR GALE, T. (2013): Obvladovanje stresa na vodilnem položaju (stres in sprostitvene tehnike). V: Pravosodni bilten, št. 2, str.133-144.
  2. ZIDAR GALE, T. (2003): Komuniciranje kot del sprejemanja sodnih odločitev. V: Pravosodni bilten, št. 3, str. 299–313.

 

 MEDIJSKA VZGOJA IN PRODUKCIJA
  1. ZIDAR GALE, T. (2011): Kako z asertivnim dialogom do učinkovitih rezultatov. V:Medijska vzgoja in produkcija, revija za medisko vzgojo in produkcijo, št. 4, str. 11-17.

 
Tatjana Zidar Gale in Boris Gale pišeta tudi v več internih časopisih slovenskih podjetij (največ v Aluminij - interni časopis Taluma, Renome - interni časopis Revoza in UTRIP - interni časopis Krke).

Coaching in terapija

Kontakt

Telefon:
(01) 437 23 33
031 308 900
Fax:
(01) 437 23 33

Naslov:
Šmartinska 68, 1000 Ljubljana